Reklama

Reklama

Velkoplošný tisk

skvělá technika posledních let. To co si kdysi mohly dovolit jen ty bohaté nadnárodní společnosti,
můžeme nabídnout i tomu nejmenšímu prodejci hotdogů. Tisk na samolepící fólie, bannery, vlajkoviny,
foto papír atd... Prostě věci nevídané. Tisk jako plakáty, billboardy, samolepící fólie, autoplachty,
poutače, reklamní stojany, vlajky, transparenty, backlighty, shop displeje, grafika na auta, okenní
a podlahová grafika, ...

Laminace

samozřejmostí a nepostradatelným doplňkem každého tisku je dozajista laminace, která prodlouží životnost
tisku a ochrání před mechanickým poškozením. Dá se rozdělit podle použítí a vzhledu na:

• lesklá/matná
• podlahová
• okenní
• autofólie

Tiskoviny

tisk letáků, brožur, plakátů složek, bloků, vizitek, firemních tiskovin, PFek, pozvánek, samolepek, časopisů,
katalogů, manuálů, firemních kalendářů, výročních zpráv, obálek a další sortiment. Provádíme jak digitální,
inkoustový, tak i ofsetový tisk. Kolikrát stačí jen pomyslet a tisky se hrnou ze stroje.

Světelky

jak zviditelnit a odlišit vaši prodejnu, provozovnu nebo firmu? Zkuste světelnou reklamu.

krabicová jednostranná prosvětlená reklama je nejlevnější varianta světelné reklamy.
Skládá se z podkladového materiálu, hliníkových nebo plastových profilů a předního panelu z opálového
plexiskla, na které se lepí transluscentní fólie. tyto fólie dokonale spolu s opálem dokáží rozptýlit světlo.
Jako světelné zdroje používáme zářivkové trubice, které mají dobrý světelný výkon, snadnou údržbu,
levný provoz a nízké pořizovací náklady.

krabicová oboustranná prosvětlená reklama má stejné vlastnosti jako krabicová jednostranná prosvětlená reklama,
mimo podkladového materiálu. Reklama je opatřena z obou stran opálovým plexisklem. Výroba je náročnější pro
speciální konzoly a vnitřní konstrukci, ale odměnou je dvakrát větší plocha reklamy a to jen s jedním světelným
zdrojem.

krabicové písmo je jedním z nejpůsobivějším prodstředků reklamy. Prosvětlené nápisy jsou vždy nejúčinnější
formou reklamy. Jako světelné zdroje mohou být použity zářivkové trubice, neony, LED moduly nebo minižárovky.

Razítka

Nemá opravdu cenu popisovat jaká, zdali dřevěná, samonamáčecí, paginovací ...
Řekněte si sami jakou máte představu a my vám nabídneme jen to nejlepší.

Diplomky

Stejně jako první průkaz chodce i diplomová práce musí mít tu správnou formu.
Svěřte nám svá díla a my vám je vytiskneme, svážeme a označíme.

Informační systémy

Každičké dveře by měly být označeny ať netápe ten kdo za ně nevidí. Můžeme nabídnou levné řešení plastového
programu až po luxusní hlinikový uzamykatelný systém. Od návrhu až ke dveřím.

Nápisy z polystyrénu

Nejčastější použití na fasádách a štítech budov - velmi efektní a přitom cenově dostupné řešení
Životnost této reklamy je jak v interiéru, tak v exteriéru srovnatelná s např. hliníkovým provedením.
Montáž je nesrovnatelně jednodušší a celá reklama tak pro zákazníka cenově výrazně dostupnější.

Reklamní poutače

Oboustranné plakátové stojany s hliníkovými zaklapávacími rámy. Tyto stojany dodáváme v provedení
s kulatými (R) nebo ostrými (G) rohy. Poutače jsou velmi stabilní díky nohám z hliníkového profilu
(o rozměrech 25 x 25 mm) s nárazuvzdorným a nerezovým kovovým zadním panelem.
Stojany jsou odolné proti vlivům počasí: integrované otvory odvádí vodu, antireflexní krycí fólie
chrání plakát proti UV záření a odleskům světla. Zadní stěnu poutače je možné vyrobit též s popisovatelnou
bílou, nebo černou plochou. Standardně se poutače dodávají ve stříbrné barvě elox EV1. Dodávaná balení
vyhovují ISO normám a jsou schváleny transportními společnostmi.

Vlajky

Reklamní (firemní) vlajky nabízíme v rozměrech dle přání zákazníka od 50x100 cm do 200x600 cm
a to ve vertikálním i horizontálním provedení.

Řezaná grafika

když je třeba nastupuje stará dobrá řezaná grafika. Fóliové nápisy, loga, obrázky a podobné věci.
Je-li třeba ořezáváme samolepky do různých tvarů (obdélníky, čtverce, kolečka i patvary)

Vizitky

vizitka se stala nedílnou součástí našeho života a i přes rozsáhlé využívání moderních prostředků má stále
své opodstatněné využití.
Velikost vizitky podléhá v různých zemích místním zvyklostem. Bývá to zpravidla 5 x 9 cm, ale také 6 x 9 cm,
5,5 x 9,5 cm nebo 4,5 x 8,5 cm. Vizitky používané ve Velké Británii a skandinávských zemích mívají obvykle
formát menší (4 x 7,5 cm). My vyrábíme u nás zcela nejrozšířenější velikost 5 x 9 cm.

Firemní vizitky

Tento druh vizitek představuje dotyčnou osobu jako zaměstnance nebo představitele určité firmy či instituce.
Vedle údajů o osobě (jméno a příjmení) obsahují tyto vizitky vždy označení instituce, její adresu, telefonní
číslo, číslo faxu, e-mailovou adresu, webové stránky firmy, někdy i mobilní telefon. Název firmy by měl
odpovídat označení v podnikovém rejstříku.

U jména musí být vždy uvedena funkce či pracovní zařazení. Čím vyšší funkce v hierarchii úřadu, firmy či
instituce, tím méně údajů (jako je fax, telefon) vizitka obsahuje. Na těchto vizitkách se nikdy neuvádí
soukromé údaje, jako bydliště, telefon domů atd. Číslo mobilního telefonu na svých vizitkách mívají pouze
prodejci, zubní lékaři, advokáti či daňoví poradci apod. Je v jejich zájmu či v zájmu jejich firmy být
kdykoliv ve styku se zákazníkem či klientem.

Základní pravidlo

Pro správnou vizitku platí základní známé pravidlo, že méně znamená více. Nesnažte se proto za každou cenu
na Vaši vizitku dostat všechny údaje o Vás a Vašich produktech, případně službách.

Vizitka není reklamní leták!

Vizitka by měla být přehledně uspořádaným kontaktem na Vaši osobu.

Pokud máte logo, s nímž jste spokojeni, měli byste mít také dořešen celý vizuální styl
(firmy / organizace / produktu). To znamená, že v souladu s logem či grafickou značkou
(s jeho tvary, barvami, typografií…) byste měli používat jednotný styl všeho, čím promlouváte ke svým
cílovým skupinám / zákazníkům. To platí nejen o vizitkách ale též o firemních tiskovinách, webu,
propagačních předměrech, firemních automobilech, interiérech, navigačních systémech, pracovních
oděvech,atd. Finanční náklady, které jsou spojeny s vytvořením jednotného vizuálního stylu, sice nejsou
zanedbatelné, ale mnohonásobně se vám vrátí .
 

Fotogalerie reklamní práce ►